Recenzja i planowane Q&A...

    Witajcie :) W ostatnim poście pisałam, że wybieram się do kina na ,,Miasto 44". Teraz w tym poście mam zamiar wystawić swoją własną recenzję tego filmu. Film "Miasto 44" to opowieść o młodych Polakach, którym przyszło wchodzić w dorosłość w okrutnych realiach okupacji. Mimo to są pełni życia, namiętni, niecierpliwi. Żyją tak, jakby każdy dzień miał okazać się tym ostatnim. Nie wynika to jednak z nadmiernej brawury czy młodzieńczej lekkomyślności - taka postawa jest czymś naturalnym w otaczającej ich rzeczywistości, kiedy śmierć grozi na każdym kroku. 


Warszawa, lato 1944. Stefan (Józef Pawłowski) opiekuje się matką i młodszym bratem. Przejął obowiązki głowy rodziny po tym, jak ojciec - oficer Wojska Polskiego - zginął w kampanii wrześniowej w 1939 roku. Pracuje w fabryce Wedla, z coraz większym trudem znosząc upokorzenia ze strony Niemców. Marzy o chwili, kiedy będzie mógł im za wszystko odpłacić i spełnić obowiązek wobec Ojczyzny. Obiecał matce, że nie zaangażuje się w działalność ruchu oporu, jednak - kiedy tylko nadarza się okazja - wstępuje w szeregi Armii Krajowej. Do konspiracji wciąga go Kama (Anna Próchniak), sąsiadka z kamienicy na warszawskiej Woli, z którą przyjaźni się od dziecka. Dziewczyna skrycie kocha się w Stefanie, mając nadzieję, że po wojnie będą razem. Ale to za sprawą spotkania z subtelną i wrażliwą Biedronką (Zofia Wichłacz) Stefan zazna smaku pierwszej, młodzieńczej miłości. Jednak Stefanowi i Biedronce nie jest dane zbyt długo cieszyć się wzajemnym zauroczeniem.  Film moim zdaniem jest dobry i warty obejrzenia, ale ma słabe punkty np. Kule, które omijają  Stefana i Alę podczas pocałunku. To był jeden z  minusów. Złym pomysłem było też dodanie w jednej scenie nowoczesnej muzyki. Ale poza tymi drobnymi błędami film jest świetny. Ważnym aspektem jest fakt ile pracy zostało przeznaczone na stworzenie tego filmu.Same przygotowania do filmu trwały blisko 8 lat.

     

      Wczoraj na TVN w ,,Mam Talent" oglądałam świetna grupę taneczną Lovzar.  Są to nastolatkowie którzy  tańczą swój narodowy taniec. Oni są moimi faworytami, i mam nadzieję, że to oni wygrają tegoroczną edycję ,,Mam Talent" W tym filmiku pokazane są wielkie zdolności tych młodych tancerzy.

         Drodzy czytelnicy!!! Mam do was gorącą prośbę o oddanie głosu w  moim głosowaniu. 
Dzisiaj zastanawiałam się co wam napisać i wpadłam na pomysł aby kolejny post nazywał się Q&A.
Co wy na to?? Jeżeli podoba wam się ten pomysł to piszcie w komentarzach, lub na mój Gmail izabelarejman656@gmail.com  pytania na które mam odpowiedzieć. 
Głosujemy na Lovzar w aplikacji Mam Talent :D


Tak bardzo nudzi mnie dojeżdżanie do szkoły :)
Podobają się wam moje zdjęcia?? :)
Zapraszam do komentowania i odwiedzenia mojego ig http://instagram.com/_iza_15_ Za wszystko się odwdzięczam :)

 Pozdrawiam ~Izabela~                                                                          

       
                                                                                                                                                  
 
 

3 komentarze:

  1. Ta scena z pocałunkiem podczas ostrzału też mi się nie podobała ale film ogólnie niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam na filmie z klasą i mam podobne odczucia, jednak ta scena z pocałunkiem moim zdaniem specjalnie była taka, aby wywołac kontrowersje i zainteresowanie, Inaczej, połowie z młodzieży film nie zostałby w pamięci. Tu chodziło o to, aby wzbudził takie emocje, miał być inny od wszystkich i moim zdaniem to właśnie dobra scena :) Łamie wszystkie zasady historycznych filmów i to jest fajne :)

    ♥ www.personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/
    ♥ www.wlasnym-okiem-na-mode-korei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz rację. Przynajmniej ten film zostanie w mojej pamięci w na dość długi czas :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie obserwacje i miłe komentarze!
Za wszystko się odwdzięczam.