Nieobecność i początek wakacji....

      Witajcie. Ostatnio udało mi się bardzo zaniedbać bloga. Chyba po prostu nie miałam weny. Były chwile kiedy myślałam żeby zawiesić bloga. Ale postanowiłam dalej go prowadzić.  Bardzo was teraz za to przepraszam. 
    Dzisiaj zaczynają się wakacje, ale ja tak naprawdę nie cieszę z tego powodu. W tym roku będę się musiała pożegnać z moją klasą. Będę tęsknić za codziennymi porankami przed lekcjami i tłumaczenie Tomka, ćpię chociaż tak nie jest! :P Ale będę za  Nimi tęsknić. Życzę im szczęścia  w nowych szkołach  aby wszystko szło po ich myśli. Tyle chyba ode mnie. Pozdrawiam !! :)
Mam nadzieję, że pani się spodoba prezent ode mnie :)
      
Muzyka zawsze dobra na wszystko...

 
       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie obserwacje i miłe komentarze!
Za wszystko się odwdzięczam.